Aankomst Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Wout Morsink - WaarBenJij.nu Aankomst Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Wout Morsink - WaarBenJij.nu

Aankomst Zuid-Afrika

Door: Wout Morsink

Blijf op de hoogte en volg Wout

31 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Na een reis van ongeveer 24 uur ben ik aangekomen bij mijn stagebedrijf! De vluchten zijn allemaal goed verlopen en rond 2 uur ben ik geland in Port Elizabeth. Vanaf daar moest ik nog anderhalf uur verder reizen met een taxi. Dit duurder langer dan gepland omdat een aantal Zuid-Afrikanen aan het demonstreren waren en dat gaat hier iets anders dan in Nederland! Ze staken autobanden in de fik en gooiden met stenen op auto's midden op de snelweg! Gelukkig heeft mijn taxi geen steen ontvangen en was de politie er snel bij en kon ik verder reizen. Ik ben heel fijn ontvangen bij het bedrijf en het zijn erg leuke mensen hier. Zojuist zijn we naar het strand geweest, waar ik uitzicht op heb vanaf het terras. Erg mooi dus! Vanavond ga ik met een aantal collega's Kenton-on-Sea verkennen, want het is burger en bier avond op dinsdag. Donderdag zal mijn eerste werkdag zijn en ik laat zo snel mogelijk weer iets van me horen!

Update:
Gisteren was een geweldige avond, met veel drank vooral! Vandaag zijn we door de omgeving rondgereden met 2 collega's. Ze hebben ons een paar mooie dingen laten zien, maar het mooiste kwam op het einde. Ze lieten ons de accommodatie van de rangers zien en dit lag blijkbaar midden in de natuur. Toen zijn we te voet de natuur in gegaan om naar wilde dieren te zoeken. Erg spannend dus om daar tussen te lopen. (helaas had ik geen fotocamera mee en had mijn mobiel geen zin om mooie foto's van de zebra's en andere dieren die we zagen te maken) Morgen hoef ik toch nog niet te beginnen met werken, want we krijgen morgen een guest experience en gaan dus ook op een echte safari game! Vanavond ga ik weer met een aantal collega's de stad in, omdat het pizza en bier avond is. Ik laat zo snel mogelijk weer iets van me horen!

  • 31 Januari 2017 - 18:45

    Petra Morsink:

    Leuk Wout!!!
    Geniet van alle eerste indrukken

  • 01 Februari 2017 - 13:34

    Robert En Mirjam:

    Ha Wout!

    Leuk om zo je eerste indrukken te lezen! Op naar je volgende blog :-)

  • 01 Februari 2017 - 16:59

    Alwie En Jose:

    En wij maar medelijden met je hebben Wout, omdat we dachten dat je in the middle of nowhere zou zitten. Geniet ervan !

  • 01 Februari 2017 - 17:01

    Bjorn Wessels:

    Klinkt gaaf wout! Ik zeg dat we die avonden (burger en bier avond en pizza en bier avond) hier door gaan zetten! Onder het motte dat het beter is voor je gezondheid ivm ontwenning verschijnselen!

  • 01 Februari 2017 - 17:02

    Tanja West :

    Gaaf Wout! En dit is nog maat het begin! Geniet!

  • 03 Februari 2017 - 16:06

    Paula Wessels:

    Hallo Wout,

    Wat leuk zeg dat ze zo goed ontvangen bent,
    En dat je je al snel op gemak voelt. Ik kijk uit naar de foto's
    die je op de site zal zetten.
    Wat een beleving geniet er van en we houden je blog bij.
    Succes met je stage, en vergeet zeker niet te genieten.
    Maar dat zit wel goed lees ik al

    Gr René en Paula Wessels.

  • 05 Februari 2017 - 18:47

    Gijs Oortman :

    Daar hebben ze ook de dikste assies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Wout

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 761
Totaal aantal bezoekers 6819

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 10 Juli 2017

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: